کارت طلایی سایپا

کارت طلایی سایپا چیست؟ و چه شرایطی دارد؟

کارت طلایی نوعی از گارانتی خدمات پس از فروش محصولات سایپا است. خدمات کارت طلایی شامل خدمات بیمه (بدنه)، خدمات تعمیر و نگهداری (سرویس دوره ای سایپا) و خدمات امدادی (امداد پشتیبانی، تصادفات، جاده‌ای و…) است.
کارت طلایی سایپا به صورت بسته‌های متفاوتی فروخته می‌شود. بسته‌ای با یک خدمت و یا چند خدمات، مانند گارانتی بدن، بسته‌های چند ستاره که چند هدمت عرضه می‌کند.

مزیت کارت طلایی سایپا

در صورت مشکل در خودرو با داشتن کارت طلایی بدون پرداخت پول می‌توانید، خودرو خود را تعمیر کنید. البته کارت طلایی آیتم‌های مختلفی از خدمات را شامل می‌شود. از بیمه بدنه، امداد رسانی، خدمات در محل مشتری و گارانتی بدنه و… .

در ادامه برخی را توضیح دادیم:

بیمه بدنه با کارت طلایی:

بیمه بدنه، شامل خسارت‌هایی مثل؛ سرقت قطعات فابریک و خودرو، بلایای طبیعی (صاعقه، طوفان، سیل زلزله)، حادثه بزرگ یا کوچک، آتش سوزی و… می‌شود.

تعمیر کردن خودرو با کارت طلایی:

در صورت تصادف و حادثه برای خودروهای سایپا، اگر میزان خسارت کمتر از 70 درصد قیمت خودرو باشد (قانون حوادث جزئی)، می‌توانید به نمایندگی سایپا مازندران مراجعه کرده و از خدمات کارت طلایی سایپا استفاده کنید.

تعویض خودرو با کارت طلایی:

در صورتی در حوادث رخ داده برای خودرو، خسارت بیش از 70 درصد قیمت خودرو (به قیمت روز) باشد، شامل قانون حوادث کلی شده و با شرط باطل شدن گارانتی بدن و ابطال سند خودرو، می‌توانید خودرو را تعویض کنید.
اگر خودرو مورد نظر به هر دلیلی وجود نداشته باشد، سایپا خودرویی با همان میزان قیمت به مشتری تحویل خواهد داد. یا تفاوت قیمت توسط مشتری پرداخت شود.
همچنین ارزش خودروی آسیب دیده، از پرداخت خسارت کسر خواهد شد. سند خودرو جدید فقط به نام مالک خودوری آسیب دیده ثبت خواهد شد.

جریمه استفاده از بیمه کارت طلایی خودرو

استفاده از بیمه کارت طلایی بیش از 3 بار نیست. در این صورت جریمه شده که میزان 25 درصد است. hلبته درصدی از میزان هزینه خسارت باید توسط مشتری پرداخت شود که افرادی که کارت طلایی سایپا را دارند، شرایطی دارد. برای اطلاع از این موارد با نمایندگی سایپا تماس بگیرید.

تفاوت بیمه بدنه و کارت طلایی

1- هزینه بیمه بدنه کمتر از قیمت کارت طلایی است.
2- خسارات پرداختی در بیمه بدنه به صورت نقدی به مشتری داده می‌شود اما با کارت طلایی،خودرو تعمیر یا قطعات تعویض می‌شوند.
3- در بیمه بدنه امکان جابجایی و انتقال سابقه بیمه از خودرو به خودرو دیگر وجود دارد ولی کارت طلایی این امکان را ندارد.
4- تخفیف در بیمه بدنه هم قابل انتقال از خودرو به خودروی دیگر یا هر فرد است. پس تخفیف‌های بیمه بدنه برای چند سال می‌ماند، اما در کارت طلایی تخفیف عدم خسارت وجود ندارد.
5- کارت طلایی برای خودروهای تولید شده در ایران است ولی همه وسایل نقلیه می‌توانند بیمه بدنه داشته باشند.

ثبت نام کارت طلایی سایپا

در خرید محصولات نو سایپا، کارت طلایی مورد نظر را می‌توانید انتخاب کنید. محصولات کارکرده برای دریافت کارت طلایی باید ثبت نام کنند. برای این امر با نمایندگی های سایپا مازندران مراجعه کنید. جهت اطلاع از قیمت کارت طلایی خودرو نو و مشاوره به شما کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *